torstai 14. huhtikuuta 2011

Pahanhajuiset kynnet...

Piti lainata kaverilta se Rimmelin keltainen tuoksulakka, kun en itse raaskinut ostaa vielä yhtä peruskeltaista lakkaa :D Ja sitten vielä laitoin kynsiin glitterlakkaa, joka tuoksui kanssa joltain... sitrusfairyltä. HYI. Eli kynnet haisi kamalalta sitruunalta, yök :( En tyksi. Mutta kuvia, olkaa hyvät ;)

Ilman glitteriä:

Ja glitterillä:

Olis ehkä kannattanut jättää ilman glitteriä... No, myöhästä nyt :)

Vielä lakat:



Kävin kampaajalla, ja siellä sattui olemaan Tigin hiuslakat tarjouksessa :) se oli joku 1/2 tarjous, niin 2 pulloa maksoi 22,70€ . Ei paha. Ja kun feelunique ei lähetä aerosolia suomeen, niin päätin ostaa tuon paketin :)


2 kommenttia:

  1. Kommentoin joka kolmatta postausta ja kerralla sen puol vuotta taaksepäin, oon saletisti ihana. Ja postaan vielä kysymyksiä. :D
    Millainen käyttökokemus sulle jäi noista Tigin lakoista?
    Oon ite käyttänyt nyt X vuotta lakkana Osisin Freezeä tai Sessionia ja oon niistä tykänny. Läträykseen (niihin "näiden-hiusten-ei-tarvitse-liikkua-mihinkään-ennen-kuin-kolmen-päivän-kuluttua"-kampauksiin, joihin ainakin mulla uppoaa helposti puoli purkkia lakkaa) käytän sitten jotain halvempia.

    VastaaPoista
  2. Sä oot ihana ;) <3 Ja mä oon oikeesti ihan ihastunut noihin lakkoihin! Pitää kampauksenkin hyvin, mutta lähinnä oon käyttänyt pitämään jakausta paikallaan :) Tykkään! Ja tykkäsin hinnastakin kun sai 2 yhen hinnalla ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...