maanantai 28. helmikuuta 2011

No vihdoinkin uusi postaus!

Anteeksi, viime postauksesta on jo kymmenen päivää!! Koulu vielä kaiken ajan ja viikonlopunkin olin juoruilemassa kaverini luona teinisti ;) Oli kivaa, kiitti! <3 Ja mä huomasin saaneeni uuden lukijankin, ja mä olen aina tosi hämmentynyt siitä! :D Mutta ei siinä, saa mua hämmentää useamminkin! ;D Lupaan ettei ketään purra sen takia, että uskaltaa olla blogin julkinen lukija :)

Mutta asiaan :) Arvatkaa mitä löysin Seppälästä! Tosin kaikki varmaan jo tietänee itsekkin, mutta pitää nyt hehkuttaa ihan blogissa asti, kun minun seuraamista blogeista ei juuri missään ole näitä mainittu... Eyekon huulikiiltoja!! Ihanaa! Piti ostaa kaksi samantien. Toivottavasti toisivat Suomeen myös muut Eyekon kosmetiikat ja kynsilakat ja kaikki :)


Alempi on oikeasti vadelmaisempi punainen... En saanut millään sitä oikean sävyiseksi kuvassa..

Sävyt.

Nämä tuoksuu hyvältä, tosi paljon niinkun purkalta :D Ja pysyy huulilla hyvin tahmaisen koostumuksen ansiosta. Mulla nää lähti koulussa oikeastaan vasta sitten kun kävin syömässä. Mä kyllä tykkään näistä, eikä hintakaan pahasti kirpaise, 3,95€/kpl, ainakin Jyväskylässä :)

Nyt kun on ansaittu loma, niin teen teille mahdollisimman monta ajastettua postausta, koska loman jälkeen alkaa työssäoppiminen, ja en yhtään tiedä jaksanko töiden jälkeen enää tehdä muuta kun lojua telkkaria kattomassa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...