perjantai 18. helmikuuta 2011

Marketti shoppailua!

Koska niin paljon rakastami Fa loppui, eikä sitä saa suomesta, niin piti ottaa uusi dödö käyttöön. Siispä korkkasin Rexonan, jonka olin ostanut Virosta. Tätä tuoksua ei saa(nut ainakaan silloin) suomesta. Mutta kerran käytettyäni totesin, ettei ei. Rexonat kutittaa niin järkysti mua, ettei pysty käyttämään. Mun iho ei ole kamalan herkkä edes, mutta Rexonat ei sovi :/ Sitten tajusin, että mulla on uimakassissa kanssa Rexona, eli pitää ostaa uusi pallo dödökin. Siis marketti shoppailulle oli päästävä ;) Olin muuten mielestäni tosi maltillinen! Hipelöin kaikenlaista mutta reippaasti 20€ meni silti rahaa :) Ekana kuitenkin kuva kutinaRexonasta.


Näihin päädyin, kun kummastelin mitä ostaisi. En tykkää kantaa aerosoleja mukana niin uimakassiin ostin siis Garnierin Mineral dödön, "silky". Ja kotiin käyttöön "Ultra Dry." En (ainakaan myönnä) hikoile kamalasti, mutta halusin kokeilla tuota tuoksun puolesta. Onko muuten vähän ärsyttävää kun suomessa ei ole testereitä deodoranteista?! Pitää salaa nuuskia noita. Ei kun siis...


 Tokmallista löytyi mielenkiintoista kynsilakanpoistoainetta. Pullolla oli hintaa 1€, ja siinä on 100ml. Ja se ei sisällä asetonia. En ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta kerron kyllä sitten oliko mistään kotoisin nämä aineet ;)

Löysin uuden Nivean suihkusaippuan! Rakastan näitä :) En oo piiiiiitkään aikaan käyttänyt muita, kun näitä Nivean saippuoita, ne vaahtoaa niin ihanasti ja tuoksuu hyvältä ja ah <3 Tän tuoksuna oli carambola ja tän pitäis jopa kosteuttaa ihoa. Saa nähdä siitä sitten.



Pirkan mustikkahuulirasvaa! Tätä oon käyttänyt aina kun oon ollut kotona niin äitin meikkipussista. Sori äiti ;) Mutta tykkään tästä niin kovasti että piti ostaa se itsellekkin ;D

Ja sitten vielä toinen uusi huulirasva! En ole kamalan innoissani tästä, mutta joo.. Meneehän tää paremman puutteessa ;) Jyväskyläläisille muuten tiedoksi, että kannattaa shoppaille itselleen nämä huulirasvat Tokmannilta, koska siellä ne on halvimmillaan siellä.

Sellaista :) Vitsi, että marketti shoppailu on kivaa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...