torstai 6. tammikuuta 2011

Arkiaamun suosikit.

Tässä postauksessa siis kaikki arkiaamun suosikkikosmetiikkani, eli kaiken tarpeellisen että pääsen ajoissa kouluun ja naama on suht ok ;)

Ekana kasvovesi. Tämä Pirkan ei ehkä varsinaisesti ole suosikki, vaan sattuu olemaan käytössä tällä hetkellä. En edes  hirveesti tykkää tästä, mutta en ole saanut muutakaan ostettua :D No niin alkopa _suosikki_postaus hyvin...

En tykkää siitä ihmisestä joka on keksinyt, ettei FA:ta tuoda enää Suomeen... Tykkään tästä dödöstä ihan huimasti! <3 Tuoksuu tosi hyvältä, kuivuu nopeesti, pitää koko päivä :) Missään hikijumpassa ei ole tullut kokeiltua, mutta ihan perusarkipäivänä varsin hyvä. Tämä on ostettu Virosta.


Arkena mun suosikkituoksu on ehdottomasti tässä! Morganin hajuvesi :) tuoksuu musta tosi hyvältä, muttei liian voimakkaalta tai "juhlavalta". Kuten huomaa, sitä on jo vähän käytetty :D


Sitten kun on aika heittää meikit naamaan, tässä on mun perusvalinnat ;) Eli Tigin ripsiväri (rakkaus <3), Evelinen CreamShine huulikiilto, joka on melkein loppu, Oriflamen lineri ja joku virosta ostettu pinkki luomiväri paletti jonka nimestä en saa selvää O.o Mutta se on vallan mainio luomiväri, pysyy tosi pitkään ja värit on hyvät arkimeikkiin :) Haluisin uuden tommosen Evelinen huulikkiilon, mutta en löytänyt niitä enää :/ Pitää etsiä uusi arkikiilto kun tuo loppuu.. Tähän joukkoon muuten liittyy myös Rimmelin puuteri, mutta joku unohti sen kuvasta :D

Sitten onkin aika laittaa tukkaa. Tässä on monen monen aamuni pelastaja! Tiedän, että Purulelu vannoo Smoothing Stuffin nimeen, mutta mä oon rakastunut tähän ;) Tämä on pelastanut monta Bad Hair-dayta :D Yksi pumppaus riittää taltuttamaan (mun) koko tukan frizzyn, ja pitää sen poissa. Ah, mikä ihana tuote <3 Tuoksuukin hyvältä mun nenään :)


Tässä onkin sitten lemppari hiuslakka :) Pitää jakauksen siellä missä pitääkin kokopäivän, myös pipon kanssa ;) Ja ei haise niin pahalta kun aerosolilakat :D Jos tykkäis sitrustuoksuista, niin tämä saattais tuoksua jopa hyvältä, mutta mä en tykkää niistä...




Sitten jos aamulla tulee tarve rasvailla, käytän tätä. Lähinnä siksi, että tässä on tosi neutraali tuoksu, ja imeytyy tosi nopeesti. En halua että tuoksut sekottuu keskenään, joten tämä on mainio siinä. Ei tuoksu oikein miltään, varsinkaan kunnolla imeydyttyään, johon ei mene kauaa. Eli siis mainio aamuisin ;) Ja tottakai kosteuttaa hyvin.

Sitten alkaakin olemaan pikkuhiljaa aika lähteä kouluun... (Boooooooring!) Mutta vielä ehtii rasvaamaan kädet, ja tämä imeytyy tosi nopeesti :)





Sitten vielä huulirasvat taskuun ;) Näistä on yleensä molemmat taskussa mukana. Tykkään käyttää molempia. Toinen on siis uusi Blistex Protect Plus ja toinen Burt´s Beesin huuli rasva :)


Sitten pitääkin jos lähteä koululle bussilla ;)

3 kommenttia:

  1. Oi että, minäki oon katkera sille joka päätti lopettaa Fa:n maahantuonnin, ne suihkugeelit oli jotain niin mahtavaa. Katselin niitä viime kesänä Virossa mutta typeränä en ostanu niitä..pöh =/ Mutta joo, mulla on joskus ollut tuota Morganin hajuvettä ja tykkäsin kyllä siitä. Harmi vaan että oon laiska hajuvesien käyttäjä joten se sitten ehti pilaantua. Ja tuota Ego Boostia mulla on kans ollu, ihan ok tuote, mutta ei kuitenkaan semmonen joka jää mieleen. Huh, tulipa vuodatettua =D

    VastaaPoista
  2. Joku muukin siis kaipaa Fa:ta! Ihan mahtavaa, etten oo ainut! :D Mäkin oon nykyään kaikki omat Fa-tuotteet ostanut Virosta, sieltä kun sitä vielä saa... Toi Morgan on ihan kiva arkikäytössä, juhlissa on sitten saata jotain "hienompaa" ;) En tiedä tuleeko tota Ego Boostia ostettua toista, mutta kyllä se mun aamuja on jo ihan hyvän määrän pelastanut :D

    VastaaPoista
  3. Hehe, rupesin jälkeenpäin miettimään että onkohan mulla joskus ollut tuota hiuslakkaakin... =D Mutta joo, Fa-sarjan mystinen katoaminen oli kyllä suuri menetys. Kaipailen myös MUM-deodorantteja, ilmeisesti tuotakin merkkiä myydään vielä ulkomailla. Suomi on kyllä yks takapajula...

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...